Blog

Planowanie pracy. Czy istnieje CRM, który będzie za mnie pamiętał o wszystkim?

Zastanów się na spokojnie, ile razy zdarzyło Ci się zapomnieć o wykonaniu telefonu do kontrahenta? Ile razy zapomniałeś przekazać ważne informacji swojemu współpracownikowi? Ile kosztowało Cię przeoczenie terminu spotkania z kontrahentem? Na te i wiele innych pytań szukają odpowiedzi osoby decydujące się na wdrożenie systemu informatycznego w firmie. Planowanie pracy ułatwi Ci wdrożenie systemu CRM. […]

Czytaj dalej

Jak wykorzystać OCR w biurze rachunkowym?

Proszę o terminowe dostarczenie faktur… Każdego miesiąca prosimy kontrahentów o to, aby do 10go dokumenty trafiły do naszego biura. To właśnie wtedy zaczyna się najbardziej gorący okres w księgowości. Niestety niejednokrotnie klientom zdarzają się opóźnienia przez co Twoi pracownicy mają mniej czasu na księgowanie. Dlatego też coraz więcej biur rachunkowych decyduje się na wdrożenie technologii […]

Czytaj dalej

5 rzeczy na które warto zwrócić uwagę przy wyborze systemu CRM

Przy wyborze odpowiedniego systemu CRM należy kierować się przede wszystkim jego funkcjonalnościami. Program powinien być intuicyjny, a co za tym idzie – prosty w obsłudze aby każdy pracownik bez problemu mógł się w nim odnaleźć. Na rynku dostępna jest niezliczona ilość tego typu rozwiązań, ale czy na pewno każdy z nich spełniłby nasze oczekiwania? Podejmując […]

Czytaj dalej

Komunikacja z klientem – jak wybrać odpowiednie narzędzie?

Istnieje wiele sposobów na komunikację z kontrahentami. To którą metodę wybierzesz zależy wyłącznie od Ciebie. Każda z nich ma zarówno swoje plusy jak i minusy. Więc decydując się na konkretną zastanów się, która przyniesie Ci najwięcej korzyści i będzie najbardziej efektywna w Twojej branży. W dzisiejszym artykule powiem Ci dlaczego moim zdaniem komunikacja za pomocą […]

Czytaj dalej

Aplikacja Pushek – bezpośredni kanał komunikacji z klientami

Pushek to aplikacja, dzięki której w prosty sposób możesz przekazywać informacje swoim kontrahentom. Korzystanie z niej pozwala być zawsze na bieżąco w kontakcie z użytkownikami. Jest on nieodzowną częścią systemu Firmotron – modułu CentrumInformacji365. To z tego poziomu masz możliwość zarządzania wysyłką treści. W programie od strony administracyjnej jest także opcja definiowania wiadomości push cyklicznych […]

Czytaj dalej

Jaki komunikator wybrać by usprawnić przepływ informacji w firmie?

Jakie znasz sposoby na przekazywanie informacji między pracownikami? Co zrobić, żeby żaden temat nie uciekł? Jak wyeliminować błędy w komunikacji zespołowej? Jaki komunikator ułatwi pracę w firmie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w naszym dzisiejszym artykule. Wyeliminowanie żółtych karteczek Wiele osób jest przyzwyczajonych do sporządzania szybkich notatek właśnie w tej formie. Idąc […]

Czytaj dalej


Skip to content